Thursday, February 25, 2016

Nature Pool Taman Rimba, Teluk Bahang , Penang #Travelerensem

    Nature Pool Taman Rimba,Teluk Bahang,Penang




Kalau bercakap pasal Penang '' Sesiapa sahaja akan terbayangkan Nasi Kandaq mahupun makanan yg best2 baq hang...,cz Penang ne terkenal dengan syurga makanan.Jom kali ne #travelerensem nk bawak korang explore satu tempat ne, yg familiar dgn aku masa zaman aku kecik2 dlu,kat sini la tempat aku berkelah, Jiran aku Pakcik Ramli slalu jugak bawak aku dan anak2 die mai berkelah kat sini... apa yg pasti tempat ne lagi cantik dan bersih.Masih lagi terjaga alam flora kat sini, Jom aku ada share beberapa pic tuk korang yg suka beraktiviti seperti #travelerensem .







Aku story sket '
Kalau korang dari Batu Ferringhi - Taman Rimba Teluk Bahang - cuma mengambil masa 15-20minit sahaja untuk ke sini.Bersebelahan dengan Taman Rama-Rama dan Taman Rekreasi ESCAPE .

- Masuk adalah PERCUMA sahaja.
-Tandas yg di sediakan sahaja yg berbayar - RM1 bg yg ingin mandi.
- Sebarang aktiviti spt perkemahan dan kem motivasi di galakkan di sini tanpa dikenakan sebarang bayaran seperti sewa tapak.

















    Thanks korang sudi jugak menjengah blog TRAVELERENSEM ne. c u next time ciowww.... =)









1 comment:

cikpah said...

Saya plan nak pergi esok. Dah 24 tahun tinggal kat Penang pun tak pernah pergi lagi.